"Spróchniała matrona". Rodowicz odpowiada księdzu

Dodano:
Maryla Rodowicz Źródło: PAP / Sławomir Mielnik
Beata Kozidrak oraz Maryla Rodowicz były głównymi gwiazdami sylwestrowej imprezy telewizji Polsat. Ksiądz Michał Woźnicki w ostrych słowach skrytykował obie celebrytki. Teraz Rodowicz odpowiada duchownemu.

Występ słynnych gwiazd został ostro skrytykowany przez księdza Woźnickiego. Duchowny podkreśla, że pamięta, jak obie występowały całe dekady temu.

– Minęło kilkadziesiąt lat, a my widzimy te podstarzałe gwiazdeczki. Jedna niczym czarownica ruszająca się, druga na szczudłach. Jako kapłan mam obowiązek zwrócić uwagę: hola, hola, podstarzałe, spróchniałe matrony – stwierdził.

Ksiądz dodał, że nie każdemu będzie dana szybka śmierć, a niektórzy "się namęczą". – Z tego, co kiedyś ludzie podziwiali, zostanie tylko próchno. Zadatki tego już dzisiaj widać – mówił.

Duchowny skrytykował też wygląd gwiazd. Stwierdził, że Maryla Rodowicz ma "pyziałą" twarz, a Beata Kozidrak z kolei jest cała opuchnięta. – Dwa podgardla? Jakby biskupem była. A nie jest. Jeśli to nie jest obżarstwo, to być może bolesny skutek szczepień? – kpił.

Bezwstyd, głupota, kobieca próżność – wymieniał, dodając, że jeszcze głupsi są ci, którzy oglądają tego typu popisy.

Na jego słowa odpowiedziała sama piosenkarka. Rodowicz zamieściła na Instagramie swoje zdjęcie z koncertu i zamieściła wpis nawiązujący do słów ks. Woźnickiego.

"Na zdjęciu widzą Państwo podstarzałą gwiazdę, której nie jeden ksiądz słuchał na studiach w wojsku, posiadającą pewną część ciała, którą koń też ma i nie chodzi o zad. Podstarzała spróchniała matrona idzie teraz zjeść kanapkę z masełkiem, dla dobra swojej pyziatej buzi" – napisała.

Według danych z pomiaru oglądalności kanałów telewizyjnych metodą MOR (Model Oglądalności Rzeczywistej), które opublikował Jacek Kurski, transmitowany w TVP2 "Sylwester Marzeń" oglądało średnio 5,9 mln widzów. W szczytowym momencie, siedem minut po północy, przed telewizorami było 8,04 mln ludzi. W tym czasie trwał występ Zenona Martyniuka, który zaprezentował swój premierowy utwór zatytułowany: "Nie można zabić tej miłości". Z kolei "Sylwestrową Moc Przebojów", którą transmitowała telewizja Polsat, oglądało średnio 3,2 mln widzów. Najwięcej osób było przed telewizorami 4 minuty po północy, kiedy oglądalność sięgnęła 4,75 mln.


Źródło: Instagram
Polecamy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...